Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 28

Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 30
Infiniti QX30 QX30 - przyrost mocy V-Tuning

Infiniti

Infiniti QX30

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

KM

Nm

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 121
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 128
nan%)

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 137
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 144
nan%)

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 153
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 160
nan%)


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Infiniti QX30 2.2 D 170 KM 125 kW 170 KM 400 Nm 188 KM *+18 KM * 441 Nm *+41 Nm * 196 KM *+26 KM * 480 Nm *+80 Nm * 206 KM *+36 KM * 520 Nm *+120 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe