Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 28

Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 30
Mazda Premacy I - przyrost mocy V-Tuning

Mazda

Mazda Premacy I

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

KM

Nm

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 121
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 128
nan%)

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 137
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 144
nan%)

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 153
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 160
nan%)


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Mazda Premacy I 2.0 DiTD 101 KM 74 kW 101 KM 230 Nm 112 KM *+11 KM * 254 Nm *+24 Nm * 117 KM *+16 KM * 276 Nm *+46 Nm * 123 KM *+22 KM * 299 Nm *+69 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe