Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 28

Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 30
Renault Laguna I - przyrost mocy V-Tuning

Renault

Renault Laguna I

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

KM

Nm

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 121
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 128
nan%)

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 137
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 144
nan%)

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 153
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 160
nan%)


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Renault Laguna I 1.9 dCi 107 KM 79 kW 107 KM 250 Nm 118 KM *+11 KM * 275 Nm *+25 Nm * 122 KM+15 KM 280 Nm+30 Nm 129 KM *+22 KM * 325 Nm *+75 Nm *
diesel Renault Laguna I 1.9 dTi 98 KM 72 kW 98 KM 200 Nm 108 KM *+10 KM * 221 Nm *+21 Nm * 113 KM *+15 KM * 240 Nm *+40 Nm * 119 KM *+21 KM * 260 Nm *+60 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe