Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Rover 25 2.0 iTD 101 KM 74 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Rover 25 2.0 iTD 101 KM 74 kW | 101 KM | 240 Nm | 112 KM *+11 KM * | 264 Nm *+24 Nm * | 121 KM+20 KM | 285 Nm+45 Nm | 128 KM *+27 KM * | 312 Nm *+72 Nm * |