Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Volkswagen Passat CC 2.0 BlueTDI 143 KM 105 kW | 143 KM | 320 Nm | 158 KM *+15 KM * | 352 Nm *+32 Nm * | 182 KM+39 KM | 400 Nm+80 Nm | 192 KM *+49 KM * | 420 Nm *+100 Nm * |
diesel | Volkswagen Passat CC 2.0 TDI 184 KM 135 kW | 184 KM | 380 Nm | 203 KM *+19 KM * | 419 Nm *+39 Nm * | 211 KM+27 KM | 426 Nm+46 Nm | 222 KM *+38 KM * | 494 Nm *+114 Nm * |
diesel | Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 140 KM 103 kW | 140 KM | 320 Nm | 154 KM *+14 KM * | 352 Nm *+32 Nm * | 171 KM+31 KM | 404 Nm+84 Nm | 180 KM *+40 KM * | 425 Nm *+105 Nm * |
diesel | Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 170 KM 125 kW | 170 KM | 350 Nm | 188 KM *+18 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 199 KM+29 KM | 413 Nm+63 Nm | 209 KM *+39 KM * | 455 Nm *+105 Nm * |
benzyna | Volkswagen Passat CC 1.8 TSI 160 KM 118 kW | 160 KM | 250 Nm | 165 KM *+5 KM * | 258 Nm *+8 Nm * | 192 KM+32 KM | 331 Nm+81 Nm | 202 KM *+42 KM * | 348 Nm *+98 Nm * |
benzyna | Volkswagen Passat CC 2.0 TSI 200 KM 147 kW | 200 KM | 280 Nm | 206 KM *+6 KM * | 289 Nm *+9 Nm * | 232 KM+32 KM | 340 Nm+60 Nm | 244 KM *+44 KM * | 357 Nm *+77 Nm * |
benzyna | Volkswagen Passat CC 2.0TSI 211 KM 155 kW | 211 KM | 280 Nm | 218 KM *+7 KM * | 289 Nm *+9 Nm * | 233 KM+22 KM | 350 Nm+70 Nm | 245 KM *+34 KM * | 368 Nm *+88 Nm * |
benzyna | Volkswagen Passat CC 3.6 FSI 300 KM 220 kW | 300 KM | 330 Nm | 309 KM *+9 KM * | 340 Nm *+10 Nm * | 308 KM+8 KM | 345 Nm+15 Nm | 330 KM *+30 KM * | 396 Nm *+66 Nm * |