Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 28

Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 30
Mitsubishi L200 V - przyrost mocy V-Tuning

Mitsubishi

Mitsubishi L200 V

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

KM

Nm

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 121
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 128
nan%)

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 137
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 144
nan%)

KM (+0 KM / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 153
nan%)

Nm (+0 Nm / +
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/vtuning/panel.v-tuning.pl/katalog_data/pages/engine.php on line 160
nan%)


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Mitsubishi L200 V 2.4 DID 154 KM 113 kW 154 KM 380 Nm 170 KM *+16 KM * 419 Nm *+39 Nm * 178 KM *+24 KM * 456 Nm *+76 Nm * 187 KM *+33 KM * 494 Nm *+114 Nm *
diesel Mitsubishi L200 V 2.4 DID 181 KM 133 kW 181 KM 430 Nm 200 KM *+19 KM * 474 Nm *+44 Nm * 209 KM *+28 KM * 516 Nm *+86 Nm * 220 KM *+39 KM * 559 Nm *+129 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe