Honda

Honda Civic VIII 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW

Honda Civic VIII

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

150 KM

350 Nm

165 KM (+15 KM / +10,0%) *

386 Nm (+36 Nm / +10,3%) *

178 KM (+28 KM / +18,7%)

407 Nm (+57 Nm / +16,3%)

187 KM (+37 KM / +24,7%) *

455 Nm (+105 Nm / +30,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Honda Civic VIII 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Honda Civic VIII 1.6 i-DTEC 120 KM 88 kW 120 KM 300 Nm 132 KM *+12 KM * 330 Nm *+30 Nm * 138 KM *+18 KM * 360 Nm *+60 Nm * 145 KM *+25 KM * 390 Nm *+90 Nm *
diesel Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi 140 KM 103 kW 140 KM 340 Nm 154 KM *+14 KM * 375 Nm *+35 Nm * 161 KM+21 KM 389 Nm+49 Nm 170 KM *+30 KM * 442 Nm *+102 Nm *
diesel Honda Civic VIII 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW 150 KM 350 Nm 165 KM *+15 KM * 386 Nm *+36 Nm * 178 KM+28 KM 407 Nm+57 Nm 187 KM *+37 KM * 455 Nm *+105 Nm *
benzyna Honda Civic VIII 1.8 i-VTEC Type-S 140 KM 103 kW 140 KM 174 Nm 145 KM *+5 KM * 180 Nm *+6 Nm * 144 KM+4 KM 184 Nm+10 Nm 154 KM *+14 KM * 209 Nm *+35 Nm *
benzyna Honda Civic VIII 2.0 i-VTEC Type-R 201 KM 148 kW 201 KM 193 Nm 208 KM *+7 KM * 199 Nm *+6 Nm * 217 KM+16 KM 210 Nm+17 Nm 228 KM *+27 KM * 232 Nm *+39 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe