Isuzu

Isuzu D-Max I 3.0 TD 163 KM 120 kW

Isuzu D-Max I

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

163 KM

360 Nm

180 KM (+17 KM / +10,4%) *

397 Nm (+37 Nm / +10,3%) *

185 KM (+22 KM / +13,5%)

440 Nm (+80 Nm / +22,2%)

196 KM (+33 KM / +20,2%) *

468 Nm (+108 Nm / +30,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Isuzu D-Max I 3.0 TD 163 KM 120 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Isuzu D-Max I 2.5 TD 101 KM 74 kW 101 KM 225 Nm 112 KM *+11 KM * 248 Nm *+23 Nm * 117 KM *+16 KM * 270 Nm *+45 Nm * 123 KM *+22 KM * 293 Nm *+68 Nm *
diesel Isuzu D-Max I 3.0 TD 163 KM 120 kW 163 KM 360 Nm 180 KM *+17 KM * 397 Nm *+37 Nm * 185 KM+22 KM 440 Nm+80 Nm 196 KM *+33 KM * 468 Nm *+108 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe