Mitsubishi

Mitsubishi Lancer 1.8 DI-D 150 KM 110 kW

Mitsubishi Lancer

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

150 KM

300 Nm

165 KM (+15 KM / +10,0%) *

330 Nm (+30 Nm / +10,0%) *

182 KM (+32 KM / +21,3%)

358 Nm (+58 Nm / +19,3%)

192 KM (+42 KM / +28,0%) *

390 Nm (+90 Nm / +30,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Mitsubishi Lancer 1.8 DI-D 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Mitsubishi Lancer 1.8 DI-D 150 KM 110 kW 150 KM 300 Nm 165 KM *+15 KM * 330 Nm *+30 Nm * 182 KM+32 KM 358 Nm+58 Nm 192 KM *+42 KM * 390 Nm *+90 Nm *
diesel Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140 KM 103 kW 140 KM 335 Nm 154 KM *+14 KM * 369 Nm *+34 Nm * 168 KM+28 KM 400 Nm+65 Nm 177 KM *+37 KM * 436 Nm *+101 Nm *
benzyna Mitsubishi Lancer 1.8 MIVEC 140 KM 103 kW 140 KM 177 Nm 145 KM *+5 KM * 183 Nm *+6 Nm * 146 KM+6 KM 185 Nm+8 Nm 154 KM *+14 KM * 213 Nm *+36 Nm *
benzyna Mitsubishi Lancer 1.8 MIVEC 143 KM 105 kW 143 KM 178 Nm 148 KM *+5 KM * 184 Nm *+6 Nm * 149 KM+6 KM 188 Nm+10 Nm 158 KM *+15 KM * 214 Nm *+36 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe