Peugeot

Peugeot 5008 2.0 16V 2.0 HDiF 163 KM 120 kW

Peugeot 5008

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

163 KM

340 Nm

180 KM (+17 KM / +10,4%) *

375 Nm (+35 Nm / +10,3%) *

188 KM (+25 KM / +15,3%)

402 Nm (+62 Nm / +18,2%)

198 KM (+35 KM / +21,5%) *

442 Nm (+102 Nm / +30,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Peugeot 5008 2.0 16V 2.0 HDiF 163 KM 120 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Peugeot 5008 1.6 HDi FAP 112 KM 82 kW 112 KM 240 Nm 124 KM *+12 KM * 264 Nm *+24 Nm * 130 KM+18 KM 280 Nm+40 Nm 137 KM *+25 KM * 312 Nm *+72 Nm *
diesel Peugeot 5008 2.0 16V 2.0 HDiF 150 KM 110 kW 150 KM 340 Nm 165 KM *+15 KM * 375 Nm *+35 Nm * 177 KM+27 KM 426 Nm+86 Nm 186 KM *+36 KM * 448 Nm *+108 Nm *
diesel Peugeot 5008 2.0 16V 2.0 HDiF 163 KM 120 kW 163 KM 340 Nm 180 KM *+17 KM * 375 Nm *+35 Nm * 188 KM+25 KM 402 Nm+62 Nm 198 KM *+35 KM * 442 Nm *+102 Nm *
benzyna Peugeot 5008 1.6THP 155 KM 114 kW 155 KM 240 Nm 160 KM *+5 KM * 248 Nm *+8 Nm * 184 KM+29 KM 295 Nm+55 Nm 194 KM *+39 KM * 310 Nm *+70 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe