Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Renault Trucks Mascott 120 DXi 3.0 115 KM 85 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Renault Trucks Mascott 110 dCi 2.8 106 KM 78 kW | 106 KM | 250 Nm | 117 KM *+11 KM * | 275 Nm *+25 Nm * | 131 KM+25 KM | 290 Nm+40 Nm | 138 KM *+32 KM * | 325 Nm *+75 Nm * |
diesel | Renault Trucks Mascott 120 DXi 3.0 115 KM 85 kW | 115 KM | 300 Nm | 127 KM *+12 KM * | 330 Nm *+30 Nm * | 132 KM+17 KM | 350 Nm+50 Nm | 139 KM *+24 KM * | 390 Nm *+90 Nm * |
diesel | Renault Trucks Mascott 130 dCi 2.8 125 KM 92 kW | 125 KM | 300 Nm | 138 KM *+13 KM * | 330 Nm *+30 Nm * | 152 KM+27 KM | 360 Nm+60 Nm | 160 KM *+35 KM * | 390 Nm *+90 Nm * |
diesel | Renault Trucks Mascott 160 DXi 3.0 156 KM 115 kW | 156 KM | 320 Nm | 172 KM *+16 KM * | 352 Nm *+32 Nm * | 170 KM+14 KM | 375 Nm+55 Nm | 188 KM *+32 KM * | 416 Nm *+96 Nm * |