Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Subaru Legacy V 2.5 173 KM 127 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Subaru Legacy V 2.0 D Euro5 150 KM 110 kW | 150 KM | 350 Nm | 165 KM *+15 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 178 KM+28 KM | 417 Nm+67 Nm | 187 KM *+37 KM * | 455 Nm *+105 Nm * |
benzyna | Subaru Legacy V 2.0 150 KM 110 kW | 150 KM | 195 Nm | 155 KM *+5 KM * | 201 Nm *+6 Nm * | 155 KM+5 KM | 207 Nm+12 Nm | 165 KM *+15 KM * | 234 Nm *+39 Nm * |
benzyna | Subaru Legacy V 2.5 173 KM 127 kW | 173 KM | 229 Nm | 179 KM *+6 KM * | 236 Nm *+7 Nm * | 184 KM+11 KM | 244 Nm+15 Nm | 194 KM *+21 KM * | 275 Nm *+46 Nm * |
benzyna | Subaru Legacy V 2.5 Turbo 265 KM 198 kW | 265 KM | 350 Nm | 273 KM *+8 KM * | 361 Nm *+11 Nm * | 284 KM *+19 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 299 KM *+34 KM * | 420 Nm *+70 Nm * |