Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Subaru XV 2.0 D Euro5 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Subaru XV 2.0 D Euro5 150 KM 110 kW | 150 KM | 350 Nm | 165 KM *+15 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 178 KM+28 KM | 417 Nm+67 Nm | 187 KM *+37 KM * | 455 Nm *+105 Nm * |
benzyna | Subaru XV 2.0i 150 KM 110 kW | 150 KM | 190 Nm | 155 KM *+5 KM * | 196 Nm *+6 Nm * | 161 KM *+11 KM * | 210 Nm *+20 Nm * | 170 KM *+20 KM * | 228 Nm *+38 Nm * |