Audi

Audi R8 I 5.2 FSI V10 525 KM 386 kW

Audi R8 I

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

525 KM

530 Nm

541 KM (+16 KM / +3,0%) *

546 Nm (+16 Nm / +3,0%) *

560 KM (+35 KM / +6,7%)

542 Nm (+12 Nm / +2,3%)

588 KM (+63 KM / +12,0%) *

636 Nm (+106 Nm / +20,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Audi R8 I 5.2 FSI V10 525 KM 386 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
benzyna Audi R8 I 4.2 FSI V8 420 KM 309 kW 420 KM 430 Nm 433 KM *+13 KM * 443 Nm *+13 Nm * 457 KM+37 KM 448 Nm+18 Nm 480 KM *+60 KM * 516 Nm *+86 Nm *
benzyna Audi R8 I 4.2 FSI V8 430 KM 316 kW 430 KM 430 Nm 443 KM *+13 KM * 443 Nm *+13 Nm * 449 KM+19 KM 457 Nm+27 Nm 474 KM *+44 KM * 516 Nm *+86 Nm *
benzyna Audi R8 I 5.2 FSI V10 525 KM 386 kW 525 KM 530 Nm 541 KM *+16 KM * 546 Nm *+16 Nm * 560 KM+35 KM 542 Nm+12 Nm 588 KM *+63 KM * 636 Nm *+106 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe