0
500
1000
1500
2000
2500
3000
3500
4000
4500
5000
5500
6000
6500
7000
7500
8000
0
100
200
300
400
500
Moc katalogowa (KM) | |
Moment katalogowy (Nm) | |
Moc po tuningu (KM) | |
Moment po tuningu (Nm) |
Obroty silnika (rpm/min.)
Moc (KM) / Moment obrotowy (Nm)
Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Moc katalogowa (KM) | |
Moment katalogowy (Nm) | |
Moc po tuningu (KM) | |
Moment po tuningu (Nm) |
Chip tuning Audi S3 8V 2.0 TFSI 300 KM 221 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
benzyna | Audi S3 8V 2.0 TFSI 300 KM 221 kW | 300 KM | 380 Nm | 309 KM *+9 KM * | 392 Nm *+12 Nm * | 348 KM+48 KM | 480 Nm+100 Nm | 366 KM *+66 KM * | 504 Nm *+124 Nm * |