Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Audi TT 8N 1.8 T 180 KM 132 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
benzyna | Audi TT 8N 1.8 T 150 KM 110 kW | 150 KM | 210 Nm | 155 KM *+5 KM * | 217 Nm *+7 Nm * | 170 KM+20 KM | 280 Nm+70 Nm | 179 KM *+29 KM * | 294 Nm *+84 Nm * |
benzyna | Audi TT 8N 1.8 T 180 KM 132 kW | 180 KM | 235 Nm | 186 KM *+6 KM * | 243 Nm *+8 Nm * | 200 KM+20 KM | 312 Nm+77 Nm | 210 KM *+30 KM * | 328 Nm *+93 Nm * |
benzyna | Audi TT 8N 1.8 T 225 KM 165 kW | 225 KM | 280 Nm | 232 KM *+7 KM * | 289 Nm *+9 Nm * | 250 KM+25 KM | 320 Nm+40 Nm | 263 KM *+38 KM * | 336 Nm *+56 Nm * |
benzyna | Audi TT 8N 3.2 VR6 250 KM 184 kW | 250 KM | 320 Nm | 258 KM *+8 KM * | 330 Nm *+10 Nm * | 258 KM+8 KM | 348 Nm+28 Nm | 275 KM *+25 KM * | 384 Nm *+64 Nm * |