Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Fiat Ulysse II 2.0 JTD 109 KM 80 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Fiat Ulysse II 2.0 JTD 109 KM 80 kW | 109 KM | 270 Nm | 120 KM *+11 KM * | 297 Nm *+27 Nm * | 136 KM+27 KM | 330 Nm+60 Nm | 143 KM *+34 KM * | 351 Nm *+81 Nm * |
diesel | Fiat Ulysse II 2.2 JTD 128 KM 94 kW | 128 KM | 314 Nm | 141 KM *+13 KM * | 346 Nm *+32 Nm * | 152 KM+24 KM | 360 Nm+46 Nm | 160 KM *+32 KM * | 409 Nm *+95 Nm * |