Ford

Ford C-Max MK1 2.0 TDCi 136 KM 100 kW

Ford C-Max MK1

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

136 KM

320 Nm

150 KM (+14 KM / +10,3%) *

352 Nm (+32 Nm / +10,0%) *

166 KM (+30 KM / +22,1%)

407 Nm (+87 Nm / +27,2%)

175 KM (+39 KM / +28,7%) *

428 Nm (+108 Nm / +33,8%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Ford C-Max MK1 2.0 TDCi 136 KM 100 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Ford C-Max MK1 1.6 TDCi 109 KM 80 kW 109 KM 245 Nm 120 KM *+11 KM * 270 Nm *+25 Nm * 131 KM+22 KM 299 Nm+54 Nm 138 KM *+29 KM * 319 Nm *+74 Nm *
diesel Ford C-Max MK1 1.6 TDCi 90 KM 66 kW 90 KM 215 Nm 100 KM *+10 KM * 237 Nm *+22 Nm * 118 KM+28 KM 260 Nm+45 Nm 124 KM *+34 KM * 280 Nm *+65 Nm *
diesel Ford C-Max MK1 1.8 TDCi 115 KM 85 kW 115 KM 279 Nm 127 KM *+12 KM * 307 Nm *+28 Nm * 148 KM+33 KM 334 Nm+55 Nm 156 KM *+41 KM * 363 Nm *+84 Nm *
diesel Ford C-Max MK1 2.0 TDCi 136 KM 100 kW 136 KM 320 Nm 150 KM *+14 KM * 352 Nm *+32 Nm * 166 KM+30 KM 407 Nm+87 Nm 175 KM *+39 KM * 428 Nm *+108 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe