Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Ford Mustang/Shelby 2.3 EcoBoost 309 KM 227 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
benzyna | Ford Mustang/Shelby 2.3 EcoBoost 309 KM 227 kW | 309 KM | 407 Nm | 319 KM *+10 KM * | 420 Nm *+13 Nm * | 331 KM *+22 KM * | 448 Nm *+41 Nm * | 348 KM *+39 KM * | 489 Nm *+82 Nm * |
benzyna | Ford Mustang/Shelby 2.3 EcoBoost 317 KM 233 kW | 317 KM | 434 Nm | 327 KM *+10 KM * | 448 Nm *+14 Nm * | 340 KM *+23 KM * | 478 Nm *+44 Nm * | 357 KM *+40 KM * | 521 Nm *+87 Nm * |
benzyna | Ford Mustang/Shelby 4.0 V6 213 KM 157 kW | 213 KM | 326 Nm | 220 KM *+7 KM * | 336 Nm *+10 Nm * | 227 KM+14 KM | 355 Nm+29 Nm | 239 KM *+26 KM * | 392 Nm *+66 Nm * |
benzyna | Ford Mustang/Shelby GT 4.6 V8 305 KM 224 kW | 305 KM | 300 Nm | 315 KM *+10 KM * | 309 Nm *+9 Nm * | 332 KM+27 KM | 330 Nm+30 Nm | 349 KM *+44 KM * | 360 Nm *+60 Nm * |
benzyna | Ford Mustang/Shelby Shelby GT500 507 KM 373 kW | 507 KM | 596 Nm | 523 KM *+16 KM * | 614 Nm *+18 Nm * | 528 KM+21 KM | 629 Nm+33 Nm | 558 KM *+51 KM * | 716 Nm *+120 Nm * |