Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Ford Ranger IV 3.2 TDCi 200 KM 147 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Ford Ranger IV 3.2 TDCi 200 KM 147 kW | 200 KM | 470 Nm | 221 KM *+21 KM * | 517 Nm *+47 Nm * | 223 KM+23 KM | 565 Nm+95 Nm | 240 KM *+40 KM * | 611 Nm *+141 Nm * |