Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Honda Accord VII 2.2 i-CTDi 140 KM 103 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Honda Accord VII 2.2 i-CTDi 140 KM 103 kW | 140 KM | 340 Nm | 154 KM *+14 KM * | 375 Nm *+35 Nm * | 169 KM+29 KM | 388 Nm+48 Nm | 178 KM *+38 KM * | 442 Nm *+102 Nm * |
benzyna | Honda Accord VII 2.0 i-VTEC 155 KM 114 kW | 155 KM | 190 Nm | 160 KM *+5 KM * | 196 Nm *+6 Nm * | 160 KM+5 KM | 197 Nm+7 Nm | 171 KM *+16 KM * | 228 Nm *+38 Nm * |
benzyna | Honda Accord VII 2.4 i-VTEC 190 KM 140 kW | 190 KM | 223 Nm | 196 KM *+6 KM * | 230 Nm *+7 Nm * | 200 KM+10 KM | 236 Nm+13 Nm | 210 KM *+20 KM * | 268 Nm *+45 Nm * |