Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Isuzu D-Max I 2.5 TD 101 KM 74 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Isuzu D-Max I 2.5 TD 101 KM 74 kW | 101 KM | 225 Nm | 112 KM *+11 KM * | 248 Nm *+23 Nm * | 117 KM *+16 KM * | 270 Nm *+45 Nm * | 123 KM *+22 KM * | 293 Nm *+68 Nm * |
diesel | Isuzu D-Max I 3.0 TD 163 KM 120 kW | 163 KM | 360 Nm | 180 KM *+17 KM * | 397 Nm *+37 Nm * | 185 KM+22 KM | 440 Nm+80 Nm | 196 KM *+33 KM * | 468 Nm *+108 Nm * |