Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 163 KM 120 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Isuzu D-Max II 2.5 DIESEL 163 KM 120 kW | 163 KM | 400 Nm | 180 KM *+17 KM * | 441 Nm *+41 Nm * | 184 KM+21 KM | 444 Nm+44 Nm | 196 KM *+33 KM * | 520 Nm *+120 Nm * |