Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Mercedes ML W166 250 CDI BlueTEC 204 KM 150 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Mercedes ML W166 250 CDI BlueTEC 204 KM 150 kW | 204 KM | 500 Nm | 225 KM *+21 KM * | 550 Nm *+50 Nm * | 235 KM+31 KM | 590 Nm+90 Nm | 247 KM *+43 KM * | 650 Nm *+150 Nm * |
diesel | Mercedes ML W166 350 CDI BlueTEC 258 KM 190 kW | 258 KM | 620 Nm | 284 KM *+26 KM * | 682 Nm *+62 Nm * | 283 KM+25 KM | 680 Nm+60 Nm | 310 KM *+52 KM * | 806 Nm *+186 Nm * |
benzyna | Mercedes ML W166 63 AMG 525 KM 386 kW | 525 KM | 700 Nm | 541 KM *+16 KM * | 721 Nm *+21 Nm * | 632 KM+107 KM | 779 Nm+79 Nm | 664 KM *+139 KM * | 840 Nm *+140 Nm * |