Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Mitsubishi L200 IV 2.5 DI-D 136 KM 100 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Mitsubishi L200 IV 2.5 DI-D 136 KM 100 kW | 136 KM | 314 Nm | 150 KM *+14 KM * | 346 Nm *+32 Nm * | 157 KM *+21 KM * | 377 Nm *+63 Nm * | 165 KM *+29 KM * | 409 Nm *+95 Nm * |
diesel | Mitsubishi L200 IV 2.5 DI-D 178 KM 131 kW | 178 KM | 400 Nm | 196 KM *+18 KM * | 441 Nm *+41 Nm * | 214 KM+36 KM | 467 Nm+67 Nm | 225 KM *+47 KM * | 520 Nm *+120 Nm * |