Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Mitsubishi Lancer 1.8 MIVEC 140 KM 103 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Mitsubishi Lancer 1.8 DI-D 150 KM 110 kW | 150 KM | 300 Nm | 165 KM *+15 KM * | 330 Nm *+30 Nm * | 182 KM+32 KM | 358 Nm+58 Nm | 192 KM *+42 KM * | 390 Nm *+90 Nm * |
diesel | Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140 KM 103 kW | 140 KM | 335 Nm | 154 KM *+14 KM * | 369 Nm *+34 Nm * | 168 KM+28 KM | 400 Nm+65 Nm | 177 KM *+37 KM * | 436 Nm *+101 Nm * |
benzyna | Mitsubishi Lancer 1.8 MIVEC 140 KM 103 kW | 140 KM | 177 Nm | 145 KM *+5 KM * | 183 Nm *+6 Nm * | 146 KM+6 KM | 185 Nm+8 Nm | 154 KM *+14 KM * | 213 Nm *+36 Nm * |
benzyna | Mitsubishi Lancer 1.8 MIVEC 143 KM 105 kW | 143 KM | 178 Nm | 148 KM *+5 KM * | 184 Nm *+6 Nm * | 149 KM+6 KM | 188 Nm+10 Nm | 158 KM *+15 KM * | 214 Nm *+36 Nm * |