Mitsubishi

Mitsubishi Outlander I 2.0 Turbo 202 KM 149 kW

Mitsubishi Outlander I

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

202 KM

303 Nm

209 KM (+7 KM / +3,5%) *

313 Nm (+10 Nm / +3,3%) *

235 KM (+33 KM / +16,3%)

334 Nm (+31 Nm / +10,2%)

247 KM (+45 KM / +22,3%) *

364 Nm (+61 Nm / +20,1%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Mitsubishi Outlander I 2.0 Turbo 202 KM 149 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
benzyna Mitsubishi Outlander I 2.0 136 KM 100 kW 136 KM 176 Nm 141 KM *+5 KM * 182 Nm *+6 Nm * 150 KM+14 KM 197 Nm+21 Nm 158 KM *+22 KM * 212 Nm *+36 Nm *
benzyna Mitsubishi Outlander I 2.0 Turbo 202 KM 149 kW 202 KM 303 Nm 209 KM *+7 KM * 313 Nm *+10 Nm * 235 KM+33 KM 334 Nm+31 Nm 247 KM *+45 KM * 364 Nm *+61 Nm *
benzyna Mitsubishi Outlander I 2.4 160 KM 118 kW 160 KM 216 Nm 165 KM *+5 KM * 223 Nm *+7 Nm * 170 KM+10 KM 230 Nm+14 Nm 179 KM *+19 KM * 260 Nm *+44 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe