Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Mitsubishi Pajero V60 3.2 DI-D 160 KM 118 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Mitsubishi Pajero V60 3.2 DI-D 160 KM 118 kW | 160 KM | 373 Nm | 176 KM *+16 KM * | 411 Nm *+38 Nm * | 184 KM *+24 KM * | 448 Nm *+75 Nm * | 194 KM *+34 KM * | 485 Nm *+112 Nm * |
diesel | Mitsubishi Pajero V60 3.2 DI-D 165 KM 121 kW | 165 KM | 351 Nm | 182 KM *+17 KM * | 387 Nm *+36 Nm * | 190 KM *+25 KM * | 422 Nm *+71 Nm * | 200 KM *+35 KM * | 457 Nm *+106 Nm * |