Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Peugeot 307 II 1.6 HDi 109 KM 80 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Peugeot 307 II 1.6 HDi 109 KM 80 kW | 109 KM | 240 Nm | 120 KM *+11 KM * | 264 Nm *+24 Nm * | 130 KM+21 KM | 285 Nm+45 Nm | 137 KM *+28 KM * | 312 Nm *+72 Nm * |
diesel | Peugeot 307 II 1.6 HDi 90 KM 66 kW | 90 KM | 215 Nm | 100 KM *+10 KM * | 237 Nm *+22 Nm * | 111 KM+21 KM | 280 Nm+65 Nm | 117 KM *+27 KM * | 294 Nm *+79 Nm * |
diesel | Peugeot 307 II 2.0 HDi 136 KM 100 kW | 136 KM | 320 Nm | 150 KM *+14 KM * | 352 Nm *+32 Nm * | 152 KM+16 KM | 390 Nm+70 Nm | 164 KM *+28 KM * | 416 Nm *+96 Nm * |