Peugeot

Peugeot Boxer II FL 2.2 HDI 150 KM 110 kW

Peugeot Boxer II FL

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

150 KM

350 Nm

165 KM (+15 KM / +10,0%) *

386 Nm (+36 Nm / +10,3%) *

173 KM (+23 KM / +15,3%)

420 Nm (+70 Nm / +20,0%)

182 KM (+32 KM / +21,3%) *

455 Nm (+105 Nm / +30,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Peugeot Boxer II FL 2.2 HDI 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Peugeot Boxer II FL 180 HDi 3.0 177 KM 130 kW 177 KM 400 Nm 195 KM *+18 KM * 441 Nm *+41 Nm * 200 KM+23 KM 460 Nm+60 Nm 213 KM *+36 KM * 520 Nm *+120 Nm *
diesel Peugeot Boxer II FL 2.2 HDI 110 KM 81 kW 110 KM 250 Nm 122 KM *+12 KM * 275 Nm *+25 Nm * 127 KM *+17 KM * 300 Nm *+50 Nm * 134 KM *+24 KM * 325 Nm *+75 Nm *
diesel Peugeot Boxer II FL 2.2 HDI 130 KM 96 kW 130 KM 320 Nm 143 KM *+13 KM * 352 Nm *+32 Nm * 150 KM *+20 KM * 384 Nm *+64 Nm * 158 KM *+28 KM * 416 Nm *+96 Nm *
diesel Peugeot Boxer II FL 2.2 HDI 150 KM 110 kW 150 KM 350 Nm 165 KM *+15 KM * 386 Nm *+36 Nm * 173 KM *+23 KM * 420 Nm *+70 Nm * 182 KM *+32 KM * 455 Nm *+105 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe