Peugeot

Peugeot Boxer II 160 HDi 3.0 157 KM 115 kW

Peugeot Boxer II

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

157 KM

400 Nm

173 KM (+16 KM / +10,2%) *

441 Nm (+41 Nm / +10,3%) *

185 KM (+28 KM / +17,8%)

460 Nm (+60 Nm / +15,0%)

195 KM (+38 KM / +24,2%) *

520 Nm (+120 Nm / +30,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

0
200
400
600
800
1000
1200
1400
1600
1800
2000
2200
2400
2600
2800
3000
3200
3400
3600
3800
4000
4200
4400
4600
4800
5000
0
100
200
300
400
500
Moc katalogowa (KM)
Moment katalogowy (Nm)
Moc po tuningu (KM)
Moment po tuningu (Nm)
Obroty silnika (rpm/min.)
Moc (KM) / Moment obrotowy (Nm)

Chip tuning Peugeot Boxer II 160 HDi 3.0 157 KM 115 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Peugeot Boxer II 100 HDi 2.2 101 KM 74 kW 101 KM 250 Nm 112 KM *+11 KM * 275 Nm *+25 Nm * 129 KM+28 KM 300 Nm+50 Nm 136 KM *+35 KM * 325 Nm *+75 Nm *
diesel Peugeot Boxer II 120 HDi 2.2 120 KM 88 kW 120 KM 320 Nm 132 KM *+12 KM * 352 Nm *+32 Nm * 150 KM+30 KM 370 Nm+50 Nm 158 KM *+38 KM * 416 Nm *+96 Nm *
diesel Peugeot Boxer II 160 HDi 3.0 157 KM 115 kW 157 KM 400 Nm 173 KM *+16 KM * 441 Nm *+41 Nm * 185 KM+28 KM 460 Nm+60 Nm 195 KM *+38 KM * 520 Nm *+120 Nm *
diesel Peugeot Boxer II 180 HDi 3.0 176 KM 129 kW 176 KM 400 Nm 194 KM *+18 KM * 441 Nm *+41 Nm * 200 KM+24 KM 460 Nm+60 Nm 212 KM *+36 KM * 520 Nm *+120 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe