Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Porsche 911 997 Turbo S 3.8 530 KM 390 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
benzyna | Porsche 911 997 4S 3.8i 385 KM 283 kW | 385 KM | 420 Nm | 397 KM *+12 KM * | 433 Nm *+13 Nm * | 397 KM+12 KM | 443 Nm+23 Nm | 424 KM *+39 KM * | 504 Nm *+84 Nm * |
benzyna | Porsche 911 997 Carrera 3.6 325 KM 239 kW | 325 KM | 370 Nm | 335 KM *+10 KM * | 382 Nm *+12 Nm * | 343 KM+18 KM | 388 Nm+18 Nm | 361 KM *+36 KM * | 444 Nm *+74 Nm * |
benzyna | Porsche 911 997 Carrera 3.6 345 KM 254 kW | 345 KM | 390 Nm | 356 KM *+11 KM * | 402 Nm *+12 Nm * | 358 KM+13 KM | 403 Nm+13 Nm | 380 KM *+35 KM * | 468 Nm *+78 Nm * |
benzyna | Porsche 911 997 Carrera S 3.8 355 KM 261 kW | 355 KM | 400 Nm | 366 KM *+11 KM * | 412 Nm *+12 Nm * | 367 KM+12 KM | 420 Nm+20 Nm | 391 KM *+36 KM * | 480 Nm *+80 Nm * |
benzyna | Porsche 911 997 Sport Classic 3.8 408 KM 300 kW | 408 KM | 420 Nm | 421 KM *+13 KM * | 433 Nm *+13 Nm * | 437 KM *+29 KM * | 463 Nm *+43 Nm * | 459 KM *+51 KM * | 504 Nm *+84 Nm * |
benzyna | Porsche 911 997 Turbo 3.6 480 KM 353 kW | 480 KM | 620 Nm | 495 KM *+15 KM * | 639 Nm *+19 Nm * | 540 KM+60 KM | 725 Nm+105 Nm | 567 KM *+87 KM * | 762 Nm *+142 Nm * |
benzyna | Porsche 911 997 Turbo S 3.8 530 KM 390 kW | 530 KM | 680 Nm | 546 KM *+16 KM * | 701 Nm *+21 Nm * | 574 KM+44 KM | 721 Nm+41 Nm | 603 KM *+73 KM * | 816 Nm *+136 Nm * |