Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Renault Kangoo I 1.5 dCi 65 KM 48 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Renault Kangoo I 1.5 dCi 106 KM 78 kW | 106 KM | 240 Nm | 117 KM *+11 KM * | 264 Nm *+24 Nm * | 124 KM+18 KM | 311 Nm+71 Nm | 131 KM *+25 KM * | 327 Nm *+87 Nm * |
diesel | Renault Kangoo I 1.5 dCi 57 KM 42 kW | 57 KM | 160 Nm | 63 KM *+6 KM * | 176 Nm *+16 Nm * | 83 KM+26 KM | 205 Nm+45 Nm | 88 KM *+31 KM * | 216 Nm *+56 Nm * |
diesel | Renault Kangoo I 1.5 dCi 65 KM 48 kW | 65 KM | 160 Nm | 72 KM *+7 KM * | 176 Nm *+16 Nm * | 82 KM+17 KM | 190 Nm+30 Nm | 87 KM *+22 KM * | 208 Nm *+48 Nm * |
diesel | Renault Kangoo I 1.5 dCi 70 KM 52 kW | 70 KM | 160 Nm | 77 KM *+7 KM * | 176 Nm *+16 Nm * | 82 KM+12 KM | 190 Nm+30 Nm | 87 KM *+17 KM * | 208 Nm *+48 Nm * |
diesel | Renault Kangoo I 1.5 dCi 82 KM 60 kW | 82 KM | 185 Nm | 91 KM *+9 KM * | 204 Nm *+19 Nm * | 92 KM+10 KM | 210 Nm+25 Nm | 99 KM *+17 KM * | 241 Nm *+56 Nm * |
diesel | Renault Kangoo I 1.5 dCi 85 KM 62 kW | 85 KM | 200 Nm | 94 KM *+9 KM * | 221 Nm *+21 Nm * | 102 KM+17 KM | 235 Nm+35 Nm | 108 KM *+23 KM * | 260 Nm *+60 Nm * |