Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Renault Latitude 2.0 dCi 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Renault Latitude 2.0 dCi 150 KM 110 kW | 150 KM | 320 Nm | 165 KM *+15 KM * | 352 Nm *+32 Nm * | 204 KM+54 KM | 407 Nm+87 Nm | 215 KM *+65 KM * | 428 Nm *+108 Nm * |
diesel | Renault Latitude 2.0 dCi 175 KM 127 kW | 175 KM | 360 Nm | 193 KM *+18 KM * | 397 Nm *+37 Nm * | 200 KM+25 KM | 420 Nm+60 Nm | 210 KM *+35 KM * | 468 Nm *+108 Nm * |
diesel | Renault Latitude 3.0 dCi 240 KM 177 kW | 240 KM | 450 Nm | 264 KM *+24 KM * | 496 Nm *+46 Nm * | 267 KM+27 KM | 500 Nm+50 Nm | 288 KM *+48 KM * | 585 Nm *+135 Nm * |