Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Renault Thalia II 1.5 dCi 65 KM 48 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Renault Thalia II 1.5 dCi 65 KM 48 kW | 65 KM | 160 Nm | 72 KM *+7 KM * | 176 Nm *+16 Nm * | 75 KM+10 KM | 195 Nm+35 Nm | 79 KM *+14 KM * | 208 Nm *+48 Nm * |
diesel | Renault Thalia II 1.5 dCi 85 KM 63 kW | 85 KM | 185 Nm | 94 KM *+9 KM * | 204 Nm *+19 Nm * | 92 KM+7 KM | 210 Nm+25 Nm | 102 KM *+17 KM * | 241 Nm *+56 Nm * |
benzyna | Renault Thalia II 1.4 100 KM 74 kW | 100 KM | 127 Nm | 103 KM *+3 KM * | 131 Nm *+4 Nm * | 105 KM+5 KM | 136 Nm+9 Nm | 111 KM *+11 KM * | 153 Nm *+26 Nm * |