Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Rover 75 1.8 120 KM 88 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Rover 75 2.0 CDT 116 KM 85 kW | 116 KM | 260 Nm | 128 KM *+12 KM * | 286 Nm *+26 Nm * | 138 KM+22 KM | 310 Nm+50 Nm | 145 KM *+29 KM * | 338 Nm *+78 Nm * |
diesel | Rover 75 2.0 CDTi 131 KM 96 kW | 131 KM | 300 Nm | 145 KM *+14 KM * | 330 Nm *+30 Nm * | 152 KM+21 KM | 348 Nm+48 Nm | 160 KM *+29 KM * | 390 Nm *+90 Nm * |
benzyna | Rover 75 1.8 120 KM 88 kW | 120 KM | 160 Nm | 124 KM *+4 KM * | 165 Nm *+5 Nm * | 126 KM+6 KM | 166 Nm+6 Nm | 133 KM *+13 KM * | 192 Nm *+32 Nm * |
benzyna | Rover 75 2.5 V6 177 KM 130 kW | 177 KM | 240 Nm | 183 KM *+6 KM * | 248 Nm *+8 Nm * | 185 KM+8 KM | 250 Nm+10 Nm | 195 KM *+18 KM * | 288 Nm *+48 Nm * |