Toyota

Toyota Land Cruiser VI 2.8 D-4D 177 KM 130 kW

Toyota Land Cruiser VI

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

177 KM

450 Nm

195 KM (+18 KM / +10,2%) *

496 Nm (+46 Nm / +10,2%) *

204 KM (+27 KM / +15,3%)

540 Nm (+90 Nm / +20,0%)

215 KM (+38 KM / +21,5%) *

585 Nm (+135 Nm / +30,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Toyota Land Cruiser VI 2.8 D-4D 177 KM 130 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Toyota Land Cruiser VI 2.8 D-4D 177 KM 130 kW 177 KM 450 Nm 195 KM *+18 KM * 496 Nm *+46 Nm * 204 KM *+27 KM * 540 Nm *+90 Nm * 215 KM *+38 KM * 585 Nm *+135 Nm *
diesel Toyota Land Cruiser VI 4.5 D-4D 272 KM 200 kW 272 KM 650 Nm 300 KM *+28 KM * 716 Nm *+66 Nm * 313 KM *+41 KM * 780 Nm *+130 Nm * 329 KM *+57 KM * 845 Nm *+195 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe