Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Toyota Verso I 2.2 D-4D 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Toyota Verso I 2.0 D-4D 126 KM 92 kW | 126 KM | 300 Nm | 139 KM *+13 KM * | 330 Nm *+30 Nm * | 145 KM *+19 KM * | 360 Nm *+60 Nm * | 153 KM *+27 KM * | 390 Nm *+90 Nm * |
diesel | Toyota Verso I 2.2 D-4D 150 KM 110 kW | 150 KM | 340 Nm | 165 KM *+15 KM * | 375 Nm *+35 Nm * | 191 KM+41 KM | 422 Nm+82 Nm | 201 KM *+51 KM * | 444 Nm *+104 Nm * |
diesel | Toyota Verso I 2.2 D-CAT 177 KM 130 kW | 177 KM | 400 Nm | 195 KM *+18 KM * | 441 Nm *+41 Nm * | 204 KM *+27 KM * | 480 Nm *+80 Nm * | 215 KM *+38 KM * | 520 Nm *+120 Nm * |