Honda

Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW

Honda Accord VIII

Oryginał
Eko Tuning
Chip Tuning
Extreme Tuning

150 KM

350 Nm

165 KM (+15 KM / +10,0%) *

386 Nm (+36 Nm / +10,3%) *

181 KM (+31 KM / +20,7%)

393 Nm (+43 Nm / +12,3%)

191 KM (+41 KM / +27,3%) *

455 Nm (+105 Nm / +30,0%) *


Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu

Chip tuning Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.

Paliwo Opcja Oryginał Eko tuning Chip tuning Extreme tuning
Moc Moment Moc Moment Moc Moment Moc Moment
diesel Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW 150 KM 350 Nm 165 KM *+15 KM * 386 Nm *+36 Nm * 181 KM+31 KM 393 Nm+43 Nm 191 KM *+41 KM * 455 Nm *+105 Nm *
diesel Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 180 KM 132 kW 180 KM 380 Nm 199 KM *+19 KM * 419 Nm *+39 Nm * 203 KM+23 KM 442 Nm+62 Nm 216 KM *+36 KM * 494 Nm *+114 Nm *
benzyna Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156 KM 115 kW 156 KM 190 Nm 161 KM *+5 KM * 196 Nm *+6 Nm * 162 KM+6 KM 199 Nm+9 Nm 172 KM *+16 KM * 228 Nm *+38 Nm *
benzyna Honda Accord VIII 2.4 i-VTEC 201 KM 147 kW 201 KM 234 Nm 208 KM *+7 KM * 242 Nm *+8 Nm * 208 KM+7 KM 245 Nm+11 Nm 222 KM *+21 KM * 281 Nm *+47 Nm *
Informacja: * - dane szacunkowe