Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 180 KM 132 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 150 KM 110 kW | 150 KM | 350 Nm | 165 KM *+15 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 181 KM+31 KM | 393 Nm+43 Nm | 191 KM *+41 KM * | 455 Nm *+105 Nm * |
diesel | Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 180 KM 132 kW | 180 KM | 380 Nm | 199 KM *+19 KM * | 419 Nm *+39 Nm * | 203 KM+23 KM | 442 Nm+62 Nm | 216 KM *+36 KM * | 494 Nm *+114 Nm * |
benzyna | Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 156 KM 115 kW | 156 KM | 190 Nm | 161 KM *+5 KM * | 196 Nm *+6 Nm * | 162 KM+6 KM | 199 Nm+9 Nm | 172 KM *+16 KM * | 228 Nm *+38 Nm * |
benzyna | Honda Accord VIII 2.4 i-VTEC 201 KM 147 kW | 201 KM | 234 Nm | 208 KM *+7 KM * | 242 Nm *+8 Nm * | 208 KM+7 KM | 245 Nm+11 Nm | 222 KM *+21 KM * | 281 Nm *+47 Nm * |