Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Lancia Delta III 1.4 MultiAir 140 KM 103 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Lancia Delta III 1.6 MultiJet 120 KM 88 kW | 120 KM | 320 Nm | 132 KM *+12 KM * | 352 Nm *+32 Nm * | 140 KM+20 KM | 388 Nm+68 Nm | 147 KM *+27 KM * | 416 Nm *+96 Nm * |
diesel | Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo MultiJet 190 KM 140 kW | 190 KM | 400 Nm | 210 KM *+20 KM * | 441 Nm *+41 Nm * | 220 KM+30 KM | 480 Nm+80 Nm | 231 KM *+41 KM * | 520 Nm *+120 Nm * |
diesel | Lancia Delta III 2.0 MultiJet 165 KM 121 kW | 165 KM | 360 Nm | 182 KM *+17 KM * | 397 Nm *+37 Nm * | 200 KM+35 KM | 455 Nm+95 Nm | 210 KM *+45 KM * | 478 Nm *+118 Nm * |
benzyna | Lancia Delta III 1.4 MultiAir 140 KM 103 kW | 140 KM | 206 Nm | 145 KM *+5 KM * | 213 Nm *+7 Nm * | 170 KM+30 KM | 250 Nm+44 Nm | 179 KM *+39 KM * | 263 Nm *+57 Nm * |
benzyna | Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM 110 kW | 150 KM | 230 Nm | 155 KM *+5 KM * | 237 Nm *+7 Nm * | 170 KM+20 KM | 266 Nm+36 Nm | 179 KM *+29 KM * | 280 Nm *+50 Nm * |
benzyna | Lancia Delta III 1.4 TurboJet 120 KM 88 kW | 120 KM | 206 Nm | 124 KM *+4 KM * | 213 Nm *+7 Nm * | 141 KM+21 KM | 250 Nm+44 Nm | 149 KM *+29 KM * | 263 Nm *+57 Nm * |