Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Lancia Delta III 1.6 MultiJet 120 KM 88 kW | 120 KM | 320 Nm | 132 KM *+12 KM * | 352 Nm *+32 Nm * | 140 KM+20 KM | 388 Nm+68 Nm | 147 KM *+27 KM * | 416 Nm *+96 Nm * |
diesel | Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo MultiJet 190 KM 140 kW | 190 KM | 400 Nm | 210 KM *+20 KM * | 441 Nm *+41 Nm * | 220 KM+30 KM | 480 Nm+80 Nm | 231 KM *+41 KM * | 520 Nm *+120 Nm * |
diesel | Lancia Delta III 2.0 MultiJet 165 KM 121 kW | 165 KM | 360 Nm | 182 KM *+17 KM * | 397 Nm *+37 Nm * | 200 KM+35 KM | 455 Nm+95 Nm | 210 KM *+45 KM * | 478 Nm *+118 Nm * |
benzyna | Lancia Delta III 1.4 MultiAir 140 KM 103 kW | 140 KM | 206 Nm | 145 KM *+5 KM * | 213 Nm *+7 Nm * | 170 KM+30 KM | 250 Nm+44 Nm | 179 KM *+39 KM * | 263 Nm *+57 Nm * |
benzyna | Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM 110 kW | 150 KM | 230 Nm | 155 KM *+5 KM * | 237 Nm *+7 Nm * | 170 KM+20 KM | 266 Nm+36 Nm | 179 KM *+29 KM * | 280 Nm *+50 Nm * |
benzyna | Lancia Delta III 1.4 TurboJet 120 KM 88 kW | 120 KM | 206 Nm | 124 KM *+4 KM * | 213 Nm *+7 Nm * | 141 KM+21 KM | 250 Nm+44 Nm | 149 KM *+29 KM * | 263 Nm *+57 Nm * |