Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Mini One II 1.6 75 KM 55 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Mini One II D 1.6 90 KM 66 kW | 90 KM | 215 Nm | 100 KM *+10 KM * | 237 Nm *+22 Nm * | 111 KM+21 KM | 280 Nm+65 Nm | 117 KM *+27 KM * | 294 Nm *+79 Nm * |
benzyna | Mini One II 1.6 75 KM 55 kW | 75 KM | 140 Nm | 78 KM *+3 KM * | 145 Nm *+5 Nm * | 120 KM+45 KM | 144 Nm+4 Nm | 126 KM *+51 KM * | 168 Nm *+28 Nm * |
benzyna | Mini One II 1.6 98 KM 72 kW | 98 KM | 153 Nm | 101 KM *+3 KM * | 158 Nm *+5 Nm * | 125 KM+27 KM | 171 Nm+18 Nm | 132 KM *+34 KM * | 184 Nm *+31 Nm * |