Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Mini One II D 1.6 90 KM 66 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Mini One II D 1.6 90 KM 66 kW | 90 KM | 215 Nm | 100 KM *+10 KM * | 237 Nm *+22 Nm * | 111 KM+21 KM | 280 Nm+65 Nm | 117 KM *+27 KM * | 294 Nm *+79 Nm * |
benzyna | Mini One II 1.6 75 KM 55 kW | 75 KM | 140 Nm | 78 KM *+3 KM * | 145 Nm *+5 Nm * | 120 KM+45 KM | 144 Nm+4 Nm | 126 KM *+51 KM * | 168 Nm *+28 Nm * |
benzyna | Mini One II 1.6 98 KM 72 kW | 98 KM | 153 Nm | 101 KM *+3 KM * | 158 Nm *+5 Nm * | 125 KM+27 KM | 171 Nm+18 Nm | 132 KM *+34 KM * | 184 Nm *+31 Nm * |