Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D 140 KM 103 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D 140 KM 103 kW | 140 KM | 335 Nm | 154 KM *+14 KM * | 369 Nm *+34 Nm * | 166 KM+26 KM | 400 Nm+65 Nm | 175 KM *+35 KM * | 436 Nm *+101 Nm * |
diesel | Mitsubishi Outlander II 2.2 DI-D 156 KM 115 kW | 156 KM | 380 Nm | 172 KM *+16 KM * | 419 Nm *+39 Nm * | 186 KM+30 KM | 459 Nm+79 Nm | 196 KM *+40 KM * | 494 Nm *+114 Nm * |
diesel | Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DI-D 177 KM 130 kW | 177 KM | 380 Nm | 195 KM *+18 KM * | 419 Nm *+39 Nm * | 206 KM+29 KM | 426 Nm+46 Nm | 217 KM *+40 KM * | 494 Nm *+114 Nm * |
benzyna | Mitsubishi Outlander II 2.0 MIVEC 147 KM 108 kW | 147 KM | 199 Nm | 152 KM *+5 KM * | 205 Nm *+6 Nm * | 152 KM+5 KM | 218 Nm+19 Nm | 162 KM *+15 KM * | 239 Nm *+40 Nm * |
benzyna | Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170 KM 125 kW | 170 KM | 232 Nm | 176 KM *+6 KM * | 239 Nm *+7 Nm * | 184 KM+14 KM | 235 Nm+3 Nm | 194 KM *+24 KM * | 279 Nm *+47 Nm * |
benzyna | Mitsubishi Outlander II 3.0 MIVEC V6 220 KM 162 kW | 220 KM | 276 Nm | 227 KM *+7 KM * | 285 Nm *+9 Nm * | 232 KM+12 KM | 290 Nm+14 Nm | 244 KM *+24 KM * | 332 Nm *+56 Nm * |