Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170 KM 125 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D 140 KM 103 kW | 140 KM | 335 Nm | 154 KM *+14 KM * | 369 Nm *+34 Nm * | 166 KM+26 KM | 400 Nm+65 Nm | 175 KM *+35 KM * | 436 Nm *+101 Nm * |
diesel | Mitsubishi Outlander II 2.2 DI-D 156 KM 115 kW | 156 KM | 380 Nm | 172 KM *+16 KM * | 419 Nm *+39 Nm * | 186 KM+30 KM | 459 Nm+79 Nm | 196 KM *+40 KM * | 494 Nm *+114 Nm * |
diesel | Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DI-D 177 KM 130 kW | 177 KM | 380 Nm | 195 KM *+18 KM * | 419 Nm *+39 Nm * | 206 KM+29 KM | 426 Nm+46 Nm | 217 KM *+40 KM * | 494 Nm *+114 Nm * |
benzyna | Mitsubishi Outlander II 2.0 MIVEC 147 KM 108 kW | 147 KM | 199 Nm | 152 KM *+5 KM * | 205 Nm *+6 Nm * | 152 KM+5 KM | 218 Nm+19 Nm | 162 KM *+15 KM * | 239 Nm *+40 Nm * |
benzyna | Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170 KM 125 kW | 170 KM | 232 Nm | 176 KM *+6 KM * | 239 Nm *+7 Nm * | 184 KM+14 KM | 235 Nm+3 Nm | 194 KM *+24 KM * | 279 Nm *+47 Nm * |
benzyna | Mitsubishi Outlander II 3.0 MIVEC V6 220 KM 162 kW | 220 KM | 276 Nm | 227 KM *+7 KM * | 285 Nm *+9 Nm * | 232 KM+12 KM | 290 Nm+14 Nm | 244 KM *+24 KM * | 332 Nm *+56 Nm * |