Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning SsangYong Korando III 2.0 149 KM 109 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | SsangYong Korando III 2.0 e-XDI 149 KM 109 kW | 149 KM | 360 Nm | 164 KM *+15 KM * | 397 Nm *+37 Nm * | 172 KM *+23 KM * | 432 Nm *+72 Nm * | 181 KM *+32 KM * | 468 Nm *+108 Nm * |
diesel | SsangYong Korando III 2.0 e-XDI 175 KM 129 kW | 175 KM | 360 Nm | 193 KM *+18 KM * | 397 Nm *+37 Nm * | 202 KM *+27 KM * | 432 Nm *+72 Nm * | 213 KM *+38 KM * | 468 Nm *+108 Nm * |
benzyna | SsangYong Korando III 2.0 149 KM 109 kW | 149 KM | 197 Nm | 154 KM *+5 KM * | 203 Nm *+6 Nm * | 160 KM *+11 KM * | 217 Nm *+20 Nm * | 168 KM *+19 KM * | 237 Nm *+40 Nm * |