Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning SsangYong Korando III 2.0 e-XDI 149 KM 109 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | SsangYong Korando III 2.0 e-XDI 149 KM 109 kW | 149 KM | 360 Nm | 164 KM *+15 KM * | 397 Nm *+37 Nm * | 172 KM *+23 KM * | 432 Nm *+72 Nm * | 181 KM *+32 KM * | 468 Nm *+108 Nm * |
diesel | SsangYong Korando III 2.0 e-XDI 175 KM 129 kW | 175 KM | 360 Nm | 193 KM *+18 KM * | 397 Nm *+37 Nm * | 202 KM *+27 KM * | 432 Nm *+72 Nm * | 213 KM *+38 KM * | 468 Nm *+108 Nm * |
benzyna | SsangYong Korando III 2.0 149 KM 109 kW | 149 KM | 197 Nm | 154 KM *+5 KM * | 203 Nm *+6 Nm * | 160 KM *+11 KM * | 217 Nm *+20 Nm * | 168 KM *+19 KM * | 237 Nm *+40 Nm * |