Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Subaru Impreza III 2.0 D (Euro5) 150 KM 110 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Subaru Impreza III 2.0 D (Euro4) 150 KM 110 kW | 150 KM | 350 Nm | 165 KM *+15 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 170 KM+20 KM | 390 Nm+40 Nm | 180 KM *+30 KM * | 455 Nm *+105 Nm * |
diesel | Subaru Impreza III 2.0 D (Euro5) 150 KM 110 kW | 150 KM | 350 Nm | 165 KM *+15 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 178 KM+28 KM | 417 Nm+67 Nm | 187 KM *+37 KM * | 455 Nm *+105 Nm * |
benzyna | Subaru Impreza III WRX 2.5 Turbo 230 KM 169 kW | 230 KM | 320 Nm | 237 KM *+7 KM * | 330 Nm *+10 Nm * | 235 KM+5 KM | 365 Nm+45 Nm | 254 KM *+24 KM * | 384 Nm *+64 Nm * |
benzyna | Subaru Impreza III WRX STi 2.5 Turbo 300 KM 221 kW | 300 KM | 406 Nm | 309 KM *+9 KM * | 419 Nm *+13 Nm * | 326 KM+26 KM | 486 Nm+80 Nm | 343 KM *+43 KM * | 511 Nm *+105 Nm * |