Poniższy wykres przedstawia symulację dla Chip Tuningu
Chip tuning Subaru Impreza III WRX STi 2.5 Turbo 300 KM 221 kW polega na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidualnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego auta i zwiększające moc i moment obrotowy silnika, a następnie na badaniu rezultatów na hamowni podwoziowej. Dodatkowe korzyści to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Paliwo | Opcja | Oryginał | Eko tuning | Chip tuning | Extreme tuning | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | ||
diesel | Subaru Impreza III 2.0 D (Euro4) 150 KM 110 kW | 150 KM | 350 Nm | 165 KM *+15 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 170 KM+20 KM | 390 Nm+40 Nm | 180 KM *+30 KM * | 455 Nm *+105 Nm * |
diesel | Subaru Impreza III 2.0 D (Euro5) 150 KM 110 kW | 150 KM | 350 Nm | 165 KM *+15 KM * | 386 Nm *+36 Nm * | 178 KM+28 KM | 417 Nm+67 Nm | 187 KM *+37 KM * | 455 Nm *+105 Nm * |
benzyna | Subaru Impreza III WRX 2.5 Turbo 230 KM 169 kW | 230 KM | 320 Nm | 237 KM *+7 KM * | 330 Nm *+10 Nm * | 235 KM+5 KM | 365 Nm+45 Nm | 254 KM *+24 KM * | 384 Nm *+64 Nm * |
benzyna | Subaru Impreza III WRX STi 2.5 Turbo 300 KM 221 kW | 300 KM | 406 Nm | 309 KM *+9 KM * | 419 Nm *+13 Nm * | 326 KM+26 KM | 486 Nm+80 Nm | 343 KM *+43 KM * | 511 Nm *+105 Nm * |